niedziela, 31 sierpnia 2014

Plaster drewna i patyczak

Jak minął sierpień? Nijako -dla mnie, pogoda przytłaczała Jedyne pozytywne wydarzenie tego miesiąca to ślub mojej przyjaciółki. Życzę Ci Kochana dużo szczęścia w życiu i ogrom miłości, cierpliwości i chęci :)

Dziś ostatni dzień wakacji. Co prawda mnie to nie dotyczy, bo na wakacjach nie byłam do szkoły też nie chodzę. Jednak czuję w powietrzu jesień. Zbliża się nieuchronnie. Nie uciekniemy od tego więc trzeba się po prostu pozytywnie nastroić.

Po drodze z pracy przejeżdżam rowerkiem obok kwiaciarni. Nie sposób było przejechać obojętnie, gdy kolory wystawionych na zewnątrz, wybujałych wrzosów, aż raziły w oczy. Trafiłam,  na świeżą dostawę. Ale zaraz zaraz... wrzosy i wrzośce to już symbol jesieni!!!!

 Powstrzymałam się z trudem chcąc przedłużyć lato, choćby tylko w swojej głowie. Za to moją uwagę skupiły patyczaki. Nie wiem jak się nazywa kwiat,-drzewko, krzew? Pani w sklepie nazwała je patyczakiem. Zabrałam go ze sobą. Wioząc go w koszyczku na sterze mojego roweru snułam plany gdzie ma stać i w czym. Już oczami wyobraźni widziałam jak się prezentuje w glinianej donicy. Wiedziałam, że gdzieś owa donica stoi zapomniana w domu. Odkurzyłam ją i pomazałam trochę białą farbą, żeby wyglądała na wysłużoną, choć i tak jakiś ząb czasu na niej było widać.





















Nie sposób opisać Wam jak to drzewko wygląda. Jest szaro-srebrne. Ma niesamowity urok. Sprawia wrażenie jak by cały czas okrywał je szron. Próbowałam wykonać zdjęcia które oddadzą jego niesamowity urok.

















Nie mam niestety miejsca w pokoju na nowe doniczki z kwiatkami, dlatego ta trafiła do kominka :)









Okazuje się, że dom to skarbnica przydatnych rzeczy, trzeba tylko wiedzieć do czego je wykorzystać. Znalazłam też plaster drewna :)  Wyszlifowałam i dałam cienką warstwę lakieru. I oto jest :)











Z czasem może się namyślę na jakiś mały transfer na drewienku.

Skoro już mowa o kwiatach, mój storczyk wciąż zachwyca...





Pozdrawiam ciepło!

Margo eM.

29 komentarzy:

  1. to drzewko bardzo skojarzyło mi się z zimą!!!! a chyba zimy się boję, kolejnej zimy na wsi...za to storczyk tak, jeszcze trzyma cudowny klimat kończących się wakacji a plastra drewna zazdroszczę, muszę gdzieś taki wyskrobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz częściej myślę o zimie... Święta mi już chodzą po głowie i patyczak się wtapia w ten klimat, masz rację. Kombinuj plaster :)

      Usuń
  2. Tak, masz rację jesień widać i czuć...u mnie na podwórku już są grzyby, ogromne i piękne, tylko, że robaczywe. Wrzos też już kwitnie, a w kwiaciarniach i sklepach ogrodniczych to już prawdziwa jesień:)))
    Twoje drzewko urocze i bardzo ładnie komponuje się w tej atrapie kominkowej, a storczyk brak słów...:)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storczyk to jedyny kwiat który ze mną wytrzymuje :) mam go 4 lata i jest coraz piękniejszy. Wszystkie inne kwiaty zawsze coś trafia :) mam nadzieję, że patyczak da radę :)

      Usuń
  3. Mnie też już kusi, żeby przyozdobić ganek wrzosami, ale powstrzymuję się ze wszystkich sił, z tych samych powodów, co Ty. Wrzosy to nieodzownie jesień. I - mimo, że jesień lubię nie mniej, niż pozostałe pory roku - każę jej jeszcze troszkę poczekać na zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w tym roku jesień zawita do nas wcześniej niż w poprzednim. Ja już cały sierpień czuję ją w powietrzu. Może trzeba nam kupić te wrzosy? W końcu są piękne :)

      Usuń
  4. Na szczescie spedziłam pierwsze 1,5 tygodnia w Polsce wiec było upalnie, po powrocie do Rotterdamu - jesien i tak jest do dzisiaj, lato już raczej nie wróci ;)))
    Przepieknie u siebie urządziłaś, aż miło popatrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miałaś fart, w Polsce trafić w pogode to nie lada wyzwanie :)

      Usuń
  5. Patyczak wygląda fajnie, choć kojarzy mi się już z zimą i mrozami, a ja jeszcze czekam na złotą polską jesień:) Plaster drewna świetny, też lubię takie drewniane dodatki w domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z zimą bardzo się kojarzy, ale zachwycił mnie i musi zostać :)

      Usuń
  6. Piękny ten plaster drewna, uwielbiam takie rzeczy we wnętrzu. Ja już wrzos posadziłam w ogródku, a niech tam;)) Uściski wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Storczyka masz pieknego u mnie zakwitł Stefanius, a ten patyczak jest fajny widziałam go u nas w ogrodniczym ,ale w Twojej doniczce w tej aranżacji wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zobaczymy co z patyczaka wyrośnie ;)

      Usuń
  8. Super patyczak :) Z chęcią bym sobie też takiego zakupiła. Masz rację że jesień się bardzo szybko zbliża, niestety. Ja też byłam na weselu w sierpniu, akurat w ten weekend. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Margo ten Twój patyczak to chyba to: http://www.miejskiogrodnik.pl/kocham-te-rosline/item/722-ktr-rypsalis-rhipsalis-s02e11
    Bardzo ładny - patyczak i cały dom.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten link. Obejrzałam, poczytałam, mam nadzieję, że patyczak wytrwa :)

      Usuń
  10. Świetny ten patyczak! muszę za takim rozejrzeć się w kwiaciarni ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. If you are groping around in the dark looking to turn on the
    security system, simply use your voice to switch
    it on. This ensures utmost Las Vegas Home Security and allows only authorized and authenticated
    individuals to gain entry to the restricted property. Wireless home security systems are
    easy to set up yourself.

    My web-site; About AGT International - http://agtinternational.blogspot.com/2014/07/about-agt-international.html -

    OdpowiedzUsuń
  12. Super...drzewko piękne a plasterek też bym z chęcią przygarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemny ten patyczak :) jakiś taki zimowy, ale ciekawy. Plaster drewna świetny... nie ma to jak drewno, najpiękniejszy, naturalny surowiec :) a Storczyk faktycznie zachwyca!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiści drzewko jest niezwykłe, jakby pomalowane :) a ten drewniany plaster jest świetny! sama natura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje u Ciebie ta roślinka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te niespotykane drzewko jest zniewalające! Rewelacja! A co do kominka... ahhh marzę o takim. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się ten plaster ogromnie podoba... Transfer byłby dobry, ale mnie się podoba najbardziej tak jak jest - naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! A kwiatek widze dobrze rośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...