poniedziałek, 7 grudnia 2015

Adwentowe dekoracje - zaczynam odliczanie

Witajcie! 

Klimat świąt już czuć w sieci, jak również u mnie. 
Z niewielkim opóźnieniem, z powodu nieprzewidzianego pobytu w szpitalu, ale udało się.
Zaczynam odliczanie, nie tylko do świąt,
ale także nieuchronnie zbliża się termin porodu...

Dziś przybywam ze świecami adwentowymi oraz z kalendarzem adwentowym. 
W tym roku, kto miał zrobić, to już wykonał adwentowe odliczanki, 
więc inspiracją dla nikogo nie będę, 
ale może na przyszły rok? 
Moje święta będą biało-czarno- srebrne. 
Chcecie popatrzeć co wymyśliłam?








Miska madam stoltz, którą wygrałam u Zebry idealnie posłużyła do tej dekoracji plus trochę szyszek i delikatne bombki. 





Kalendarz bardzo minimalistyczny. Prezenciki ze zwykłych kartek xero. Czarne są zrobione z bibuły. Wszystko połączone srebrnym sznurkiem, zawisło na grubszej gałązce. Cotton balls dopełniły dekorację.










Numerki te same co w tamtym roku też od Zebry, tylko w dużym pomniejszeniu.
A tu w tle widać poduszkę w choinki, którą uszyłam niedawno oraz gwiazdę na oknie, którą wypatrzyłam w "chińczyku" za 6 zł :)




A jak by ktoś chciał zobaczyć jaki klimat świąt dominował w tamtym roku,
to proszę bardzo:

Kalendarz adwentowy 2014





To by było na tyle.
Zapraszam tradycyjnie na Facebooka 


Ściskam!






5 komentarzy:

  1. No czaad, szalenie mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,bardzo mi się podoba twój stroik adwentowy!
    A cottonki w końcu dorwałam i ja-w Biedrze ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Ale tegoroczne mi się bardziej spodobały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, magicznych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...